Falegaosi Tau Saina nylon pom hdpe pp pepa

Ua faia e saienitisi le palasitika e tutusa ma le uamea - malosi ae le mamafa.Plastics, lea e taʻua e chemists i nisi taimi o polymers, o se vasega o molelaula filifili umi e faia i vaega pupuu toe fai e taʻua o monomers. E le pei o polymers muamua o le malosi tutusa, o mea fou na o. e sau i foliga membrane.E 50 foi taimi sili atu le malulu nai lo le palasitika sili ona impermeable i luga o le maketi.O le isi itu iloga o lenei polymer o lona faigofie o le synthesis.O le faagasologa, lea e faia i le vevela o le potu, e manaʻomia naʻo mea taugofie, ma le polymer e mafai ona gaosia tele i laupepa lapopoa e naʻo nanometers mafiafia. Ua lipotia e le au suʻesuʻe a latou sailiga i le aso 2 Fepuari i le tusi talaaga Natura.
O mea o loʻo fesiligia e taʻua o le polyamide, o se fesoʻotaʻiga filo o amide molecular units (amides o vailaʻau faʻamaʻi nitrogen o loʻo faʻapipiʻi i le okesene-boded carbon atoms). ie tetee. E pei o Kevlar, o le polyamide molecules i le mea fou e fesoʻotaʻi le tasi i le isi e ala i le hydrogen i luga o le umi atoa o latou filifili, lea e faʻaleleia ai le malosi atoa o mea.
"Latou te pipii faatasi e pei o Velcro," o le tala lea a le tusitala taʻitaʻi Michael Strano, o se inisinia kemisi MIT. O mea e saeia e manaʻomia ai e le gata i le motusia o filifili mole mole taʻitasi, ae faʻatoʻilaloina foʻi le tele o fusi o le hydrogen intermolecular lea e sosolo i le fusi polymer atoa.
E le gata i lea, o le polymers fou e mafai ona otometi ona fausia ni flakes.O le mea lea e faigofie ai ona faʻagasolo mea, aua e mafai ona faia i ni ata manifinifi pe faʻaaogaina e pei o se faʻapipiʻi manifinifi ata. O polymers masani e masani ona tupu aʻe e pei o filifili laina, poʻo le faʻaauau lala ma so'otaga i itu e tolu, e tusa lava po o le a le fa'atonuga.Ae o le polymers a Strano e tupu i se auala tulaga ese i le 2D e fausia ai nanosheets.
“E mafai ona e tuufaatasia i luga o se fasipepa?E foliga mai, i le tele o tulaga, e le mafai ona e faia seʻia oʻo i la matou galuega, ”o le tala lea a Strano.I lenei galuega talu ai nei, na manumalo ai lana 'au i se faʻalavelave e faʻataunuʻuina ai lenei faʻapotopotoga lua.
O le mafuaʻaga o le polyaramides o loʻo i ai se fausaga faʻavae ona o le polymer synthesis e aofia ai se masini e taʻua o le autocatalytic templating: a o faʻaumi le polymer ma pipii i poloka faufale monomer, o le faʻatupulaia o le polymer network e faʻaosofia ai monomers mulimuli ane e naʻo le Tuʻufaʻatasia i le itu saʻo e faʻamalosia ai le tuʻufaʻatasiga o le. lua.dimensional structure.Na fa'aalia e le au su'esu'e e faigofie ona latou fa'aofuina le polymer i le vaifofo i luga o fa'ama'i e fai ai inisi-lautele laminates e itiiti ifo i le 4 nanometers mafiafia. E toetoe lava tasi-miliona le mafiafia o pepa ofisa masani.
Ina ia faʻatusatusaina mea faʻainisinia o mea polymer, na fuaina ai e le au suʻesuʻe le malosi e manaʻomia e tuʻu ai pu i totonu o se laupepa faʻapipiʻi o mea ma se nila lelei.O lenei polyamide e moni lava stiffer nai lo polymers masani e pei o le nylon, o le ie na faʻaaogaina e fai ai parachutes. e faaluaina le malosi e tatala ai lenei polyamide sili-malosi e pei o le uamea o le mafiafia tutusa. E tusa ai ma Strano, e mafai ona faʻaaogaina le mea e fai ma ufiufi puipui i luga o uʻamea, e pei o veneers taavale, poʻo se faamama e faʻamamā ai vai. I le galuega mulimuli, e tatau ona manifinifi le membrane faamama lelei ae lava le malosi e tetee atu ai i le mamafa o le mamafa e aunoa ma le tafe mai o mea leaga laiti i totonu o la tatou sapalai mulimuli - e fetaui lelei mo lenei mea polyamide.
I le lumanaʻi, e faʻamoemoe Strano e faʻalautele le auala polymerization i polymers eseese i tua atu o lenei Kevlar analog.Vaai faalemafaufau i le liliuina o le tele o ituaiga polymers eseese, e oo lava i mea ese e mafai ona taitaia le eletise po o le malamalama, i ni ata manifinifi e mafai ona ufiufi ai le tele o luga, na ia faaopoopo mai ai. Fai mai Stano.
I totonu o se lalolagi o loʻo siʻosiʻomia e palasitika, o loʻo i ai i le sosaiete le mafuaʻaga e fiafia ai e uiga i se isi polymer fou o ana mea faʻainisinia e leai se mea e masani ai, o le tala lea a Strano. O lenei aramid e matua umi lava, o lona uiga e mafai ona tatou suia i aso uma palasitika, mai vali i ato i afifi meaai, faʻatasi ai ma mea laiti ma sili atu ona malosi. Na faʻaopoopo e Strano e faʻapea mai se tulaga faʻaauau, o lenei polymer 2D sili ona malosi o se laasaga i le itu saʻo e faʻasaʻoloto ai le lalolagi mai le palasitika.
O Shi En Kim (e pei ona masani ai o ia o Kim) o se tusitala faasaienitisi tutoatasi na fanau mai i Meleisia ma o le Popular Science Spring 2022 editorial intern. Na ia tusia tele i autu e amata mai i le faʻaogaina o upegafesootai-tagata poʻo le apogaleveleve lava-i le aoina o lapisi. i le vateatea.
E le'i o'o atu le va'alele a Boeing's Starliner i le International Space Station, ae o lo'o fa'amoemoe le au popoto e uiga i le su'ega lona tolu o le va'alele.
O matou o se sui auai i le Amazon Services LLC Associates Program, o se polokalame faʻasalalauga faʻasalalau ua fuafuaina e tuʻuina atu se auala mo i matou e maua ai totogifuapauina e ala i le fesoʻotaʻi atu i le Amazon.com ma nofoaga faʻapipiʻi.


Taimi meli: Me-19-2022